Oferta wirtualna wycieczka
Wirtualny spacer GOOGLE STREET VIEW. Jak to działa?
Jak to wygląda w praktyce?
W wyszukiwarce GOOGLE wpisz „Atuty Studio Kulinarne”
Po wpisaniu frazy po prawej stronie pokaże Ci się wizytówka firmy z opcją „zobacz wnętrze”, po kliknięciu w nią przeniesiesz się w wirtualny świat lokalu.
Jakie korzyści płyną z posiadania takiego spaceru?
– lepsze pozycjonowanie w wyszukiwarce i mapach Google
– atrakcyjniejszy wygląd firmy w wynikach wyszukiwarki Google (nie mylić z Adwords)
– umożliwia potencjalnym klientom zapoznanie się z Państwa ofertą poprzez pierwsze spotkanie w internecie
– umożliwia przejście wprost z ulicy do Państwa firmy (jeżeli street view jest przy Państwa firmie)
– spacer można obejrzeć 24h na dobę
– nie trzeba mieć własnej strony www
– prestiż
– nie ma opłat abonamentowych
– spacer można umieścić na własnej stronie www oraz na stronie facebooka
– bezpłatna wycena (na terenie miasta Białegostoku)
– bezpłatna pomoc w założeniu wizytówki Google+
– bezpłatna pomoc w umieszczeniu spaceru na facebooku
– spacer nie jest ograniczony czasowo (jak baner czy adwords)
– promowanie Państwa firmy na stronie www.panohose.pl
Fakty:
Wirtualne wycieczki
pozwalają dwukrotnie
zwiększyć zainteresowanie
wpisami o firmie
Użytkownicy, którzy wyświetlili wpis o firmie z wirtualną wycieczką, są dwa razy bardziej zainteresowani rezerwacją miejsc. W przypadku użytkowników w wieku 18-34 lata chęć dokonania rezerwacji po obejrzeniu wirtualnej wycieczki wzrosła aż o 130%.
Dwóch na trzech
użytkowników chce
więcej wirtualnych
wycieczek
Spośród ankietowanych użytkowników 67% chciałoby większej liczby wpisów o firmach z wirtualnymi wycieczkami. W pozostałej grupie 26% nie miało zdania, a 7% stwierdziło, że większa liczba wirtualnych wycieczek nie jest potrzebna.
Google to numer 1
w wyszukiwaniu
lokalnym
Poszukując online restauracji i hoteli 62% użytkowników korzysta z Google
Szczegóły badania
Ilościowe badanie rynkowe zostało przeprowadzone w lipcu 2015 roku przez niezależną firmę zajmującą się badaniem rynku. Jego celem było poznanie wpływu wirtualnych wycieczek na zwiększenie zainteresowania konsumentów lokalnymi firmami (w szczególności rezerwacjami w hotelach i restauracjach).
- Ankieta online została przeprowadzona wśród konsumentów, którzy na dowolnym urządzeniu wyszukiwali w internecie informacje o restauracjach lub hotelach w przeciągu ostatnich 30 dni.
- W okresie od 21 lipca a 2 sierpnia 2015 roku zebrano odpowiedzi z próby liczącej 1201 respondentów.
- Utworzono różne wersje wpisu o lokalnej firmie (oddzielnie dla hotelu i restauracji), zawierające podstawowe informacje, zdjęcia i/lub wirtualną wycieczkę (do utworzenia każdej wersji wykorzystano te same zasoby multimedialne).
- Respondenci zostali poproszeni o obejrzenie jednej z wersji w przypadku każdego typu firmy (w losowej kolejności). Każdy z uczestników badania zobaczył:
- 1 wpis dla hotelu i 1 wpis dla restauracji oraz
- 1 wpis z wirtualną wycieczką i 1 wpis bez wirtualnej wycieczki.
Uwaga: wyświetlanie alternatywnych wersji wpisów było równomiernie losowe w całej badanej grupie.
- Po obejrzeniu każdego wpisu uczestnicy badania zostali poproszeni o ocenę swojego zainteresowania dokonaniem rezerwacji.
- Oceny alternatywnych wersji wpisów (z wycieczką i bez niej) zostały zestawione, by ocenić wpływ wirtualnych wycieczek na zainteresowanie danymi obiektami.
Dane pobrane z https://www.google.com/maps/streetview/trusted/
Więcej informacji w zakładce „Szczegóły oferty”